Gemeente Maastricht

Gemeente Maastricht

De gemeente Maastricht zet CBP in ter versterking van haar inkoopteam. Sinds februari 2011 werk ik als inkoop –en aanbestedingsadviseur twee dagen per week bij de Shared Service Centre van de gemeente Maastricht. Mijn kerntaken bestaan uit het ondersteunen en coachen van de inkoop- en aanbestedingsadviseurs van het Shared Service Centre en het vergroten van het ‘klantennetwerk’, ontwikkeling van kennis en het inbrengen van beschikbare tools binnen het Shared Service Centre Maastricht.

 
Dat houdt in dat ik de inkoopadviseurs van de gemeente Maastricht adviseer bij diverse aanbestedingstrajecten (variërend van glaswas, ICT-hardware tot accountancy en een communicatieproject), maar ook zelfstandig aanbestedingstrajecten begeleid, zoals asfaltreconstructiewerken, de bouw van een school en een backoffice en servicedesk in het kader van de aanstaande A2-werkzaamheden.
 
Daarnaast, en dat is voor zover ik weet uniek, adviseert CBP bij het uitbouwen van het inkoop-netwerk van het Shared Service Centre. Daarvoor zijn (vanuit het netwerk van CBP als van mezelf) inmiddels diverse afspraken gemaakt met gemeenten en andere aanbestedende diensten in Limburg en wordt bij elk inkoop- en aanbestedingstraject van de gemeente Maastricht geëvalueerd of andere aanbestedende diensten in de Euregio (ook gemeenten in België!) hieraan kunnen deelnemen. Zo worden gezamenlijke aanbestedingstrajecten voor o.a. kantoorartikelen, kleding en arbodiensten opgestart. In dat kader neem ik ook deel aan het Regionaal Inkoopplatform Zuid-Limburg; hierin participeren diverse gemeenten uit Zuid-Limburg, maar ook de Universiteit Maastricht, APG en diverse andere aanbestedende organisaties.

Gerelateerde diensten/productgroepen